Betingelser

Betingelser:

Handels- og leveringsbetingelser.

 

Bestilling:     

Bestilling kan foregå på flere måder.

- Enten klikker du på hver varer, og lægger dem i indkøbskurven og sender samlet din bestilling - følg guiden

- Ellers sender du en mail til os, og skriver hvilke varer du gerne vil bestille, eller hvilke varer du ønsker mere information om, husk skriv dit tlf.nummer, navn og adresse.

- Eller du kontakter os pr. telefon 9717 3500 , vi modtaget også gerne bestillinger pr. telefon

 

Betaling:

Betaling foregår som regel på denne måde. Når vi sender varer til dig, skriver vi fragten på fakturaen og lægger den i pakken, sammen med varerne. Når du modtager varerne, skal du betale fakturabeløbet. Fakturaen bliver også sendt pr. mail, hvis vi har korrekt mail adresse.

Se beløbet med moms nederst på fakturaen. Du kan enten betale via fi-koden nederst på giroblanketten eller som bankoverførsel,  registreringsnummer og kontonummer står på fakturaen. Betalingen skal være os i hænde senest 8 dage fra fakturadato. Hvis du på tidligere køb ikke har betalt rettidigt, kan vi se os nødsaget til at forlange forudbetaling.

Bestillinger / Leveringer uden for Danmark skal Forudbetales.

 

Levering og leveringsomkostninger:

Varerne bliver som regel sendt inden for 3 arbejdsdage, med mindre komplet bestilling ikke er på lager.

Hvis vi ikke kan sende bestilling inden for de 3 arbejdsdage, modtager du besked om dette pr. mail.

Vi sender med PostNord.    Pakker op til 10 kg. i DK koster Dkk.68,-  max. længde 50cm  -  Hvis pakken er over 50cm +tillæg Dkr.25,-   OBS. ved forsendelse af Kørepiske må forventes 3-4 hverdage. Fragt prisen er ca.230,- (dog + Ø-tillæg til ikke brofaste øer)  Husk at oplyse pakken må stilles uden kvittering evt. ved postkassen, ellers opkræves et ekstra gebyr.

 

Fortrydelse og reklamation:  Du har 14 dages fortrydelsesret, og hvis du fortryder et køb, returnerer du blot varen til os i original emballage, ubrugt og ubeskadiget. Husk at vedlægge kopi af fakturaen. Fragt og returfragt er din omkostning.

Hvis en vare undtagelsesvis er defekt eller mangelfuld ved modtagelse, bedes du straks kontakte os pr. mail eller telefon senest indenfor 8 dage.

Når vi har modtaget varen vil vi give besked pr. mail eller telefon, om hvorvidt varen bliver erstattet med ny vare eller om den kan repareres.

 

Personlige oplysninger:

Personlige oplysninger i forbindelse med købet videregives på ingen måde til tredjepart. Alle oplysninger du har afgivet opbevares forsvarligt, og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere.